JUMBO werkt aan vitaliteit van medewerkers

De pensioenleeftijd loopt op, het aantal mensen met een burn out of leefstijl gerelateerde aandoening groeit en een nieuwe generatie medewerkers wil een werkgever die focust op persoonlijke ontwikkeling. Over het algemeen zijn vitale medewerkers meer betrokken, ervaren meer werkplezier en verzuimen minder.

Voor Jumbo is vitaliteit cruciaal. Jumbo medewerkers willen het beste voor de klant. Iedere dag halen zij het beste uit zichtzelf. Daar waar anderen stoppen gaat Jumbo door. Jumbo streeft er dan ook naar de meest vitale organisatie van Nederland te zijn waar medewerkers kunnen excelleren.

Door te werken aan vitaliteit creëert Jumbo een vitale organisatie, kan ze haar compromisloze formule elke dag weer beter realiseren voor de klant en versterkt ze het werkgeversmerk van de organisatie.

Een strategisch vitaliteitsprogramma helpt om een vervolgstap in deze richting te zetten. Door bestaande en nieuwe initiatieven voor alle medewerkers meer in samenhang te drijven creëren we meer impact Met het ontwerpuitgangspunt eigenaarschap maximaal bij de bron of te wel de medewerker te beleggen.


Vitaliteitsprogramma JUMBO

terug naar praktijkcase overzicht | volgende case