Nu de publieksrapportage is afgerond starten we de nieuwe versie van het onderzoek: Klantmonitor 2021. Het traject zal een jaar lopen, van juni 2021 tot dezelfde maand in 2022. De jaren daarna willen we dit verder uitbouwen. De Klantmonitor 2021 geeft gemeenten de mogelijkheid om de effectiviteit van aanpassingen aan beleid en werkwijze te volgen. Hierdoor komen we met elkaar in een leercyclus op weg naar effectiever schuldhulp. Omdat we elke 6 weken reflectiesessies houden met hulpverleners en beleidsmakers kunnen de gemeenten van elkaar leren. Ook gaan we een dashboard voor hulpverleners ontwikkelen. Hiermee kunnen hulpverleners de beleving van hun eigen klanten zien, en erop acteren.
Ben je geïnteresseerd? Meld je dan aan voor een van de twee webinars:
3 juni -09.00 uur óf 10 juni - 16.00 uur
Informatiesessie Klantmonitor 2021 (10 juni - 16.00 uur)
We delen publieke uitkomsten & schetsen Klantmonitor 2021
Op dit formulier is onze privacy policy van toepassing